28 ЛЮТОГО 2019 

 

Про премію

Top baner

Національна Премія України у галузі роздрібної торгівлі Retail Awards «Вибір споживача» — масштабна подія року, завдяки якій ритейл-ринок дізнається про лідерів споживчих симпатій серед провідних торговельних мереж, торговельних і торговельно-розважальних центрів України завдяки незалежному опитуванню споживачів. Це єдина в Україні незалежна Премія у галузі рітейлу, де переможців визначає виключно споживач!

Retail Awards «Вибір споживача» — унікальна Премія у галузі рітейлу, яка активізує галузь та повертає компанії у реальність, адже саме українські споживачі своїми голосами оцінюють якість послуг, ефективність маркетингових активностей та інновацій, впроваджених у мережі або ТРЦ протягом року.

Результати й показники голосування у Retail Awards демонструють справжнє ставлення споживачів до бренду та виявляють прогалини між оцінкою, любов’ю до бренду клієнтів та експертним рейтингом, який не завжди включає маркери клієнтського досвіду та уподобань споживача нового сервісного покоління.

7 важливих причин стати учасником Премії Retail Awards «Вибір споживача»:
✓ об’єктивана оцінка бренду покупцями та привернення уваги професійної спільноти до досягнень ритейлера за минулий рік;
✓ завоювання головного трофея — визнання і лояльність споживача;
✓ відзнака зусиль роздрібних компаній з метою досягнення кращих результатів в роботі з клієнтами і постачальниками;
✓ інструмент залучення покупців та підвищення клієнтської лояльності;
✓ позитивна увага до бренду, інформація про конкурентів та місце компанії у колі конкурентів, підвищення конкурентоспроможності на національній арені роздрібних мереж і торговельних центрів;
✓стимулювання до поліпшення рівня обслуговування і якості послуг, здатність жити із споживачем на єдиній хвилі, передбачати його потреби.

Премія Retail Awards «Вибір споживача» стала традиційною та загальновизнаною, її логотип активно використовується учасниками ринку рітейлу.
Логотип Премії Retail Awards (нагорода) — це легко впізнаваний споживачем і чесно заслужений знак якості роботи роздрібних мереж і ТРЦ, який може використовуватися в подальшому для підкреслення унікальності серед конкурентів і лідерства на ринку.

ДО УВАГИ НОМІНАНТІВ ПРЕМІЇ RETAIL AWARDS «ВИБІР СПОЖИВАЧА»!
Використання результатів Премії Retail Awards «Вибір споживача» є безкоштовним для гравців ринку роздрібної торгівлі, єдина умова — обов'язкова присутність представників компаній номінантів на Церемонії Нагородження.

Лідери споживчих симпатій — переможці Премії Retail Awards "Вибір споживача 2019" —
будуть оголошені на Церемонії нагородження Премією 26 лютого 2020 року.

Умови участі у Церемонії нагородження та програму гала-вечірки  дізнайся ТУТ

__________________________________________________________________________________________________________________

ПРО ФОРМУВАННЯ НОМІНАЦІЙ

Номінації Премії формуються за підсумками щорічного глибокого аналізу ринку роздрібної торговлі. Шорт-лист фіналістів в кожній номінації визначає Експертне журі Премії, що складається з представників провідних роздрібних мереж, торгових центрів і консалтингових компаній. Шорт-лист у кожній номінації Премії може складатися максимум з 5-ти номінантів (у виняткових випадках більше, якщо при формуванні шорт-листа номінанти набрали однакову кількість голосів Експертного журі). Якщо за результатами оцінки Експертного журі в шорт-листі номінації немає мінімум 2-х номінантів, така номінація виключається з номінацій Премії.

У номінаціях категорій «Ритейл» шорт-лист номінантів визначають члени Експертного журі, що представляють провідні торгові центри та консалтингові компанії.

У номінаціях категорій «Торговельні центри» шорт-лист номінантів визначають члени Експертного журі, що представляють провідні роздрібні мережі. *

У категорії «Продуктові мережі та ресторани» - номінації «Супермаркети», та у категорії «Краса і здоров'я» - номінація «Мережа магазинів краси, здоров’я та побутової хімії»
шорт-лист номінантів визначається за параметром «загальна площа об'єктів» у кожному місті." **

 

Переглянути перелік представників Експертного журі ТУТ

__________________________________________________________________________________________________________________

ДОДАТКОВІ МОЖЛИВОСТІ ПОТРАПИТИ В ШОРТ-ЛИСТ НОМІНАНТІВ 

Компанії, які не потрапили до шорт-листа можуть самономінуватися шляхом подачі заявки на участь у номінації в Організаційний комітет Премії та сплати організаційного внеску (Не пізніше 15 січня 2020 року).

Компанії можуть ініціювати створення додаткової Номінації, сплативши організаційний внесок за її створення (Не пізніше 15 січня 2020 року). При цьому компанія потрапляє автоматично в число номінантів даної номінації, а решта номінантів цієї номінації визначаються Експертним журі. Остаточне рішення про доцільність створення додаткової номінації приймає Організаційний комітет.

__________________________________________________________________________________________________________________

ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦІВ

Переможець у кожній номінації визначається шляхом опитування респондентів онлайн-панелі компанії Ukrainian Marketing Group  та опитування всіх бажаючих респондентів з «відкритим» доступом (реклама та посилання на опитування розміщені в соціальній мережі Facebook, а також на інших онлайн-ресурсах)

Дослідження проводить компанія Ukrainian Marketing Group. 
 

Переможцем в номінації стає компанія, яка набрала максимальну кількість голосів.
Всі номінанти, що потрапили в шорт-лист, отримують електронний сертифікат «Номінант Премії Retail Awards Вибір споживача 2019».

Детальна інформація стосовно визначення переможців ТУТ

__________________________________________________________________________________________________________________________________
* Класифікація торгових центрів в залежності від GLA:

  • Дуже великий торговельний центр - це об'єкт торговельної нерухомості площею більше 80 000 м²;
  • Великий торговельний центр - це об'єкт торговельної нерухомості c GLA 45 000 - 79 999м²;
  • Середній торговельний центр - це об'єкт торговельної нерухомості c GLA 20 000 - 39 999 м²;
  • Малий торговельний центр - це об'єкт торговельної нерухомості c GLA 5 000 - 19 999 м².

** Дані про сумарні площі супермаркетів по містах надані компанією GT Partners.