у галузі роздрібної торгівлі
Названі найкращі роздрібні мережі і ТРЦ України – переможці Retail Awards «Вибір споживача 2018»
Top baner
Переможцями сьомої Національної премії Retail Awards «Вибір споживача 2018» стали:
- Comfy – номінація «Мережа супермаркетів електроніки та побутової техніки»
- Алло – номінація «Мережа магазинів портативної електроніки»
- JYSK – номінація «Мережа магазинів товарів для дому»
- Кактус – номінація «Мережа магазинів подарунків»
- Золотий вік – номінація «Мережа магазинів ювелірних виробів»
- Rozetka – номінація «Мережа інноваційних магазинів»
- Eva – номінація «Мережа магазинів краси, здоров’я та побутової хімії»
- BergHOFF – номінація «Мережа магазинів посуду»
- Yves Rocher – номінація «Мережа косметичних монобрендових магазинів»
- Brocard – номінація «Мережа парфумерно-косметичних магазинів»
- Pierre Cardin та U.S. Polo Assn – номінація «Мережа магазинів чоловічого одягу» (мідл-маркет)
- Arber – номінація «Мережа магазинів чоловічого одягу» (мас-маркет)
- Антошка – номінація «Мережа магазинів дитячих товарів»
- Mango – «Мережа магазинів жіночого одягу»
- LC Waikiki – номінація «Мережа магазинів одягу»
- Intertop – номінація «Мережа магазинів взуття»
- Mafia – номінація «Мережа ресторанів у ТРЦ»
- Сільпо – номінації «Мережа супермаркетів України», «Мережа супермаркетів Києва», «Мережа супермаркетів Львова», «Мережа супермаркетів Одеси»
- Varus – номінація «Мережа супермаркетів Дніпра»
- РОСТ – номінація «Мережа супермаркетів Харкова»
- Подоляни – номінація «Торговельний центр Тернополя»
- Сонячна Галерея – номінація «Торговельний центр Кривого Рогу»
- ЗЛАТА ПЛАЗА – номінація «Торговельний центр Рівного»
- Екватор – номінація «Торговельний центр Полтави»
- Караван та Дафі – номінація «Торговельний центр Харкова»
- City Mall – номінація «Торговельний центр Запоріжжя»
- Мегамолл – номінація «Торговельний центр Вінниці»
- Forum Lviv та King Cross Leopolis – номінація «Торговельний центр Львова»
- Riviera – номінація «Торговельний центр Одеси»
- Караван – номінація «Торговельний центр Дніпра»
- Globus – номінація «Малий ТЦ Києва»
- Gulliver – номінація «Середній ТЦ Києва»
- Ocean Plaza – номінація «Великий ТЦ Києва».
Retail Awards – єдина в Україні незалежна Премія у галузі ритейлу, де переможців визначає виключно споживач. Голосування є репрезентативним та демонструє реальне ставлення споживачів до брендів.
Номінації Премії формуються за підсумками щорічного аналізу ринку роздрібної торговлі та торговельної нерухомості. Шорт-листи номінантів формує Експертна рада Премії, до якої належать представники провідних роздрібних мереж, торговельних центрів та консалтингових компаній.
Представники Експертної ради, які сформували шорт-лист номінантів серед ТРЦ:
- Астапов Микола, Директор з розвитку та управління форматами мережі Алло
- Єрмоленко Дмитро, CEO компанії Zeebra (мережа Butlers)
- Лахтадир Тетяна, Директор з розвитку мережі Будинок Іграшок
- Писаренко Віталій, Комерційний директор мережі Multiplex
- Погребняк Леонід, Директор мереж Срібна Країна та Золота Країна
- Севрюк Людмила, Директор мережі Brocard
- Товмасян Ануш, CEO групи компаній Empair (мережі корейскої косметики Isei та Beyond)
Представники Експертної ради, які сформували шорт-лист номінантів серед роздрібних мереж:
- Банах Лариса, Директор ТРЦ Аладдін
- Борисова Анжела, Генеральний менеджер комерційного центру Alef Estate
- Бринзило Андрій, Керівник ТРЦ Riviera
- Владов Данило, Генеральний директор DCH Real Estate
- Круппа Ірина, Генеральний директор ТРЦ Gulliver
- Локтіонова Євгенія, Директор UTG
- Первіненко Лариса, Операційний директор мережі ТРЦ Екватор
- Фащевський Олександр, Генеральний директор керуючої компанії "Киев Молл Менеджмент" (ТРЦ Ocean Plaza)
Визначення переможців
Переможець у кожній номінації визначається шляхом опитування респондентів онлайн-панелі компанії DigData та опитування всіх охочих респондентів з «відкритим» доступом (реклама та посилання на опитування розміщені в соціальній мережі Facebook). Дослідження проводить компанія DigData, незалежний консультант з підрахунку голосів – PwC.
Переможцем в номінації стає компанія, яка набрала максимальну кількість голосів. В одній номінації може бути декілька переможців, якщо різниця у кількості голосів знаходиться у межах граничної статистичної похибки вибірки.
Церемонія нагородження переможців Національної премії Retail Awards «Вибір споживача 2018» відбулась за підтримки Генерального партнера – компанії TComTech, Офіційного партнера – мережі одягу TOM Tailor, Fashion-партнера – мережі одягу VOVK, Event-партнера – компанії Profi Ads, Призових партнерів – мережі UA Made та компанії TMM-Ukraine.