28 ЛЮТОГО 2019 

 

Названі найкращі роздрібні мережі і ТРЦ України – переможці Retail Awards «Вибір споживача 2018»

Top baner

Переможцями сьомої Національної премії Retail Awards «Вибір споживача 2018» стали:

  • Comfy – номінація «Мережа супермаркетів електроніки та побутової техніки»
  • Алло – номінація «Мережа магазинів портативної електроніки»
  • JYSK – номінація «Мережа магазинів товарів для дому»
  • Кактус – номінація «Мережа магазинів подарунків»
  • Золотий вік – номінація «Мережа магазинів ювелірних виробів»
  • Rozetka – номінація «Мережа інноваційних магазинів»
  • Eva – номінація «Мережа магазинів краси, здоров’я та побутової хімії»
  • BergHOFF – номінація «Мережа магазинів посуду»
  • Yves Rocher – номінація «Мережа косметичних монобрендових магазинів»
  • Brocard – номінація «Мережа парфумерно-косметичних магазинів»
  • Pierre Cardin та U.S. Polo Assn – номінація «Мережа магазинів чоловічого одягу» (мідл-маркет)
  • Arber – номінація «Мережа магазинів чоловічого одягу» (мас-маркет)
  • Антошка – номінація «Мережа магазинів дитячих товарів»
  • Mango – «Мережа магазинів жіночого одягу»
  • LC Waikiki – номінація «Мережа магазинів одягу»
  • Intertop – номінація «Мережа магазинів взуття»
  • Mafia – номінація «Мережа ресторанів у ТРЦ»
  • Сільпо – номінації «Мережа супермаркетів України», «Мережа супермаркетів Києва», «Мережа супермаркетів Львова», «Мережа супермаркетів Одеси»
  • Varus – номінація «Мережа супермаркетів Дніпра»
  • РОСТ – номінація «Мережа супермаркетів Харкова»
  • Подоляни – номінація «Торговельний центр Тернополя»
  • Сонячна Галерея – номінація «Торговельний центр Кривого Рогу»
  • ЗЛАТА ПЛАЗА – номінація «Торговельний центр Рівного»
  • Екватор – номінація «Торговельний центр Полтави»
  • Караван та Дафі – номінація «Торговельний центр Харкова»
  • City Mall – номінація «Торговельний центр Запоріжжя»
  • Мегамолл – номінація «Торговельний центр Вінниці»
  • Forum Lviv та King Cross Leopolis – номінація «Торговельний центр Львова»
  • Riviera – номінація «Торговельний центр Одеси»
  • Караван – номінація «Торговельний центр Дніпра»
  • Globus – номінація «Малий ТЦ Києва»
  • Gulliver – номінація «Середній ТЦ Києва»
  • Ocean Plaza – номінація «Великий ТЦ Києва».

Retail Awards – єдина в Україні незалежна Премія у галузі ритейлу, де переможців визначає виключно споживач. Голосування є репрезентативним та демонструє реальне ставлення споживачів до брендів.

Номінації Премії формуються за підсумками щорічного аналізу ринку роздрібної торговлі та торговельної нерухомості. Шорт-листи номінантів формує Експертна рада Премії, до якої належать представники провідних роздрібних мереж, торговельних центрів та консалтингових компаній.

Представники Експертної ради, які сформували шорт-лист номінантів серед ТРЦ:

  • Астапов Микола, Директор з розвитку та управління форматами мережі Алло
  • Єрмоленко Дмитро, CEO компанії Zeebra (мережа Butlers)
  • Лахтадир Тетяна, Директор з розвитку мережі Будинок Іграшок
  • Писаренко Віталій, Комерційний директор мережі Multiplex
  • Погребняк Леонід, Директор мереж Срібна Країна та Золота Країна
  • Севрюк Людмила, Директор мережі Brocard
  • Товмасян Ануш, CEO групи компаній Empair (мережі корейскої косметики Isei та Beyond)

Представники Експертної ради, які сформували шорт-лист номінантів серед роздрібних мереж:

  • Банах Лариса, Директор ТРЦ Аладдін
  • Борисова Анжела, Генеральний менеджер комерційного центру Alef Estate
  • Бринзило Андрій, Керівник ТРЦ Riviera
  • Владов Данило, Генеральний директор DCH Real Estate
  • Круппа Ірина, Генеральний директор ТРЦ Gulliver
  • Локтіонова Євгенія, Директор UTG
  • Первіненко Лариса, Операційний директор мережі ТРЦ Екватор
  • Фащевський Олександр, Генеральний директор керуючої компанії "Киев Молл Менеджмент" (ТРЦ Ocean Plaza)

Визначення переможців

Переможець у кожній номінації визначається шляхом опитування респондентів онлайн-панелі компанії DigData та опитування всіх охочих респондентів з «відкритим» доступом (реклама та посилання на опитування розміщені в соціальній мережі Facebook). Дослідження проводить компанія DigData, незалежний консультант з підрахунку голосів – PwC.

Переможцем в номінації стає компанія, яка набрала максимальну кількість голосів. В одній номінації може бути декілька переможців, якщо різниця у кількості голосів знаходиться у межах граничної статистичної похибки вибірки.

Церемонія нагородження переможців Національної премії Retail Awards «Вибір споживача 2018» відбулась за підтримки Генерального партнера – компанії TComTech, Офіційного партнера – мережі одягу TOM Tailor, Fashion-партнера – мережі одягу VOVK, Event-партнера – компанії Profi Ads, Призових партнерів – мережі UA Made та компанії TMM-Ukraine.